בריחה מכלא גלבוע / Xsssnmsqbpo1nm / הערבוב בין שכול, פוליטיקה וצה"ל לא.

סוכלה בריחת מחבלים של הג'יהאד האסלאמי מכלא שיטה (שאטה) הערב נחשפה מנהרה באורך של ארבעה מטרים שהובילה מאחד התאים לחצר האגף הביטחוני של הכלא. סוכל ניסיון בריחה של 8 פעילי ג'יהאד אסלאמי. 6 אסירים ביטחוניים חפרו מנהרה ונמלטו מכלא גלבוע‎ דרמה באחד מבתי הכלא המאובטחים ביותר בישראל: שישה אסירים ביטחוניים עם דם על הידיים ברחו מכלא גלבוע פורסם לפני 4 שעות ארכיון משרד הביטחון חושף: שישה אסירים ביטחוניים ברחו מכלא גלבוע דרך מנהרה.

מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי הסוהרת שהייתה במגדל השמירה מעל פיר המנהרה, ממנו נמלטו. Eoo8wdn0azmxtm
Eoo8wdn0azmxtm from img.mako.co.il
המחבל זכריה זביידי ynet.co.il שני, 6 ספטמבר 2021 בשעה 07:02:48 אם במקרה הבמאי והיוצר של הסדרה "נמלטים" החיפושים אחר האסירים הביטחוניים שברחו מכלא גלבוע, מתמקדים בשלב זה באזור הכפר נאעורה שליד עפולה והכפרים הסמוכים. חדר החדשות יום שני, 06/09 לפני שעתיים. בעקבות מידע מודיעיני על פי החשד לחפירת מנהרה בכלא גלבוע. חמישה מבין הנמלטים הם אנשי הג'יהאד האסלאמי אך המפורסם שבהם הוא זכריה זביידי, מפקד "חללי אל אקצא'" הבריחה מכלא גלבוע היא שלב נוסף בשחיקת ההרתעה הישראלית בכל הקשור בטיפול בטרור ברצועת עזה ובצפון הגדה.מדיניות ההכלה הישראלית כשלה,צה"ל חייב לשנות לאלתר את שיטות הטיפול בטרור לשיטות יצירתיות וחדשות שיביאו לתוצאות. בשירות בתי הסוהר אומרים היום (א') שסיכלו ניסיון בריחה של אסירים ביטחוניים מכלא גלבוע הסמוך לבית שאן באמצעות מנהרה.

סוכלה בריחת מחבלים של הג'יהאד האסלאמי מכלא שיטה (שאטה) הערב נחשפה מנהרה באורך של ארבעה מטרים שהובילה מאחד התאים לחצר האגף הביטחוני של הכלא.

6 אסירים ביטחוניים ברחו מכלא גלבוע דרך מנהרה האסירים נמלטו בלילה מבית הסוהר שנחשב לאחד השמורים במדינה. צה"ל מעבה כוחות בגבול ירדן כדי לשלול אפשרות בריחה בנתיב זה. סוכלה בריחת מחבלים של הג'יהאד האסלאמי מכלא שיטה (שאטה) הערב נחשפה מנהרה באורך של ארבעה מטרים שהובילה מאחד התאים לחצר האגף הביטחוני של הכלא. כפי שכולם כבר יודעים, שישה מחבלים, אסירים ביטחוניים, נמלטו במהלך הלילה מכלא "גלבוע". 6 מחבלים ברחו מכלא גלבוע. מאז שנות החמישים לא הייתה בריחה כזו מבית כלא בישראל, והמחדל, כנראה הגדול בתולדות שירות בתי הסוהר.שישה מחבלים, כולם עם דם על הידיים, הצליחו להימלט באישון ליל, דרך מנהרה, מכלא גלבוע. בבריחה המביכה הלילה מכלא גלבוע, ברח זכרייא זביידי, רב המחבלים מג'נין וסמל האינתיפאדה השנייה, שברח יחד עם עוד חמישה מחבלים ממנהרה בכלא • פרופיל המרצחים (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. המחבל זכריה זביידי ynet.co.il שני, 6 ספטמבר 2021 בשעה 07:02:48 בבדיקה שגרתית שנערכה היום בתאם של שמונה אסירים מארגון הג'יהאד האסלמי נתגלתה בתא השירותים ראשית חפירה של מנהרה חשודה, שכלל הנראה התכוונו האסירים לברוח באמצעותה מבית הכלא. "לא נחפרה מנהרה, הרימו מכסה וניצלו חלל בתא". באסל גטאס, שמתנגד למהלך, טוען באמצעות עורכת דינו כי הועבר לבקשת אסיר אחר: מספר אסירים ביטחוניים ברחו הלילה מכלא גלבוע באמצעות מנהרה שחפרו המצוד אחר ששת האסירים הביטחוניים שנמלטו אמש מכלא גלבוע נמשך, ולדברי המשטרה היא פרוסה באופן נרחב על מנת ללכוד אותם במהירות האפשרית.

ארוע בריחה בכלא גלבוע 05:46 ‏אירוע ביטחוני בכלא גלבוע: 6 מחבלים ברחו מכלא גלבוע. על פי החשד, קבוצת אסירים ניסו לחפור את דרכם החוצה מכלא גלבוע. המצוד אחר ששת האסירים הביטחוניים שנמלטו אמש מכלא גלבוע נמשך, ולדברי המשטרה היא פרוסה באופן נרחב על מנת ללכוד אותם במהירות האפשרית. החשיפה הגיעה בעקבות מידע מודיעיני, ומדובר באסירי הג'יאד האיסלמי מסיווג בטחוני רגיש מאוד ומאסרי עולם.

הבריחה מכלא גלבוע נחשבת בעיני הפלשתינים כ"מעשה גבורה נועז" Flssnhtp9vk8nm
Flssnhtp9vk8nm from ynet-images1.yit.co.il
הבוקר התגלה חור של מנהרה בשדות החקלאיים מסביב לכלא גלבוע, באזור עמק חרוד, מהמנהרה ברחו 6 אסירים ביטחוניים, אחד האסירים זכרייה זבידי, אזרחים דיווחו על דמויות שנראו בשדות, הוקם חפ"ק משותף. נמלטו מכלא גלבוע מחמוד עבדאללה עארדה. חקלאים שהבחינו בחשודים בשדות חשבו שהם גנבים ודיווחו למשטרה. ברח וחודשיים לא נמצא תכנית זה לא היה בכלא אבל זאת גם בריחה גדולה. מתחקיר שבוצע בכלא גלבוע היום (שני) עולה התחילו לחפור את המנהרה כבר לפני כשנה, כשמספר מצומצם של אסירים ידעו על התוכנית. בריחת ששת המחבלים מכלא גלבוע הלילה (שני) נחשפה בזכות אזרח עירני בשם מור, שנסע בשעת לילה מעפולה לבית שאן, וכשהבחין סמוך לבית הסוהר בדמות חשודה החליט להתקשר למשטרה ולדווח על המקרה. מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי הסוהרת שהייתה במגדל השמירה מעל פיר המנהרה, ממנו נמלטו. "לא נחפרה מנהרה, הרימו מכסה וניצלו חלל בתא".

שישה מחבלים, פעילי ג'יהאד אסלאמי, ובהם המחבל זכריה זביידי נמלטו הלילה מהמקום • מצוד מתנהל אחריהם בעזרת כוחות גדולים.

שירות בתי הסוהר סיכל ניסיון בריחה של אסירים ביטחוניים מכלא גלבוע שבצפון המחבלים חפרו מנהרה באחד מתאי השירותים דרכה תכננו לברוח מהכלא. כל החדשות על "בריחה מהכלא" שישה אסירים ביטחוניים ברחו מכלא גלבוע דרך מנהרה. בשב"ס אומרים כי בעקבות הגילוי נמנעה הבריחה ונמנע ניסיון לתקיפת סגל הסוהרים במקום. ומודל לחיקוי, השב"ס והשב"כ צריכים לבדוק כעת בשאר בתי הכלא בישראל אם אין הכנות לניסיונות בריחה נוספים. ארוע בריחה בכלא גלבוע (05:46) ‏אירוע ביטחוני בכלא גלבוע: סוכלה בריחת מחבלים של הג'יהאד האסלאמי מכלא שיטה (שאטה) הערב נחשפה מנהרה באורך של ארבעה מטרים שהובילה מאחד התאים לחצר האגף הביטחוני של הכלא. ברח וחודשיים לא נמצא תכנית זה לא היה בכלא אבל זאת גם בריחה גדולה. בבדיקה שגרתית שנערכה היום בתאם של שמונה אסירים מארגון הג'יהאד האסלמי נתגלתה בתא השירותים ראשית חפירה של מנהרה חשודה, שכלל הנראה התכוונו האסירים לברוח באמצעותה מבית הכלא. "הבריחה הזו היא לא בריחה ספונטנית, אלא דורשת תכנון של שבועות ואפילו חודשים", אמר. מחשש להימצאות מנהרות בריחה נוספות. לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין שהיה כאן. כוחות הביטחון פתחו במצוד נרחב אחריהם (חדשות בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

חמישה מבין הנמלטים הם אנשי הג'יהאד האסלאמי אך המפורסם שבהם הוא זכריה זביידי, מפקד "חללי אל אקצא'" "הבריחה הזו היא לא בריחה ספונטנית, אלא דורשת תכנון של שבועות ואפילו חודשים", אמר. שישה אסירים ביטחוניים חלקם עם דם על הידיים הצליחו להימלט הלילה באמצעות מנהרה באורך כמה עשרות מטרים מתוך כלא גלבוע. חדר החדשות יום שני, 06/09 לפני שעתיים. 05:48 "אם הייתי חרדי הייתי אומר שיש איפה ואיפה"

חקלאים שהבחינו בחשודים בשדות חשבו שהם גנבים ודיווחו למשטרה. Udfc9tztdpquzm
Udfc9tztdpquzm from pbs.twimg.com
"העברתו אל כלא רמון לא. הבריחה מכלא גלבוע נחשבת בעיני הפלשתינים כ"מעשה גבורה נועז" התעוררתי לפנות בוקר עם טלפון מנציבת שירות בתי הסוהר ובפיה בשורה קשה. "התעוררתי לפנות בוקר עם טלפון מנציבת שירות בתי הסוהר ובפיה בשורה קשה. 6 מחבלים ברחו מכלא גלבוע. על פי החשד, קבוצת אסירים ניסו לחפור את דרכם החוצה מכלא גלבוע. מספר אסירים ביטחוניים ברחו הלילה מכלא גלבוע באמצעות מנהרה שחפרו חקלאים שהבחינו בחשודים בשדות חשבו שהם גנבים ודיווחו למשטרה.

בשירות בתי הסוהר אומרים היום (א') שסיכלו ניסיון בריחה של אסירים ביטחוניים מכלא גלבוע הסמוך לבית שאן באמצעות מנהרה.

מתחקיר שבוצע בכלא גלבוע היום (שני) עולה התחילו לחפור את המנהרה כבר לפני כשנה, כשמספר מצומצם של אסירים ידעו על התוכנית. "הבריחה הזו היא לא בריחה ספונטנית, אלא דורשת תכנון של שבועות ואפילו חודשים", אמר. 6 אסירים ביטחוניים חפרו מנהרה ונמלטו מכלא גלבוע‎ דרמה באחד מבתי הכלא המאובטחים ביותר בישראל: שישה אסירים ביטחוניים חלקם עם דם על הידיים הצליחו להימלט הלילה באמצעות מנהרה באורך כמה עשרות מטרים מתוך כלא גלבוע. ארוע בריחה בכלא גלבוע (05:46) ‏אירוע ביטחוני בכלא גלבוע: ומודל לחיקוי, השב"ס והשב"כ צריכים לבדוק כעת בשאר בתי הכלא בישראל אם אין הכנות לניסיונות בריחה נוספים. 6 מחבלים ברחו מכלא גלבוע. מה נראלי זה פעם ראשונה בישראל שמישהו מצליח לברוח מכלא. במקרה של אסירים, מנהרות בריחה נחפרות כדי. חקלאים שהבחינו בחשודים בשדות חשבו שהם גנבים ודיווחו למשטרה. בריחה מכלא זה הייתה מביכה מאוד את שירות בתי הסוהר. באסל גטאס, שמתנגד למהלך, טוען באמצעות עורכת דינו כי הועבר לבקשת אסיר אחר: בבריחה המביכה הלילה מכלא גלבוע, ברח זכרייא זביידי, רב המחבלים מג'נין וסמל האינתיפאדה השנייה, שברח יחד עם עוד חמישה מחבלים ממנהרה בכלא • פרופיל המרצחים (ארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

בריחה מכלא גלבוע / Xsssnmsqbpo1nm / הערבוב בין שכול, פוליטיקה וצה"ל לא.. ארוע בריחה בכלא גלבוע (05:46) ‏אירוע ביטחוני בכלא גלבוע: "העברתו אל כלא רמון לא. מה אנחנו יודעים על בריחה מהכלא עד כמה פופולרי חיפוש : שישה אסירים ביטחוניים ברחו מכלא גלבוע: שישה מחבלים, פעילי ג'יהאד אסלאמי, ובהם המחבל זכריה זביידי נמלטו הלילה מהמקום • מצוד מתנהל אחריהם בעזרת כוחות גדולים.